Synpunkt Landskrona

Det är viktigt att vi får veta vad du som medborgare tycker om vår service och de tjänster vi utför. Dina åsikter hjälper oss att utveckla våra verksamheter.

Lämna en synpunkt

Lämna din synpunkt här

Så hanteras din synpunkt
Synpunkten registreras i ett datasystem. Du får en bekräftelse på att synpunkten tagits emot som bland annat innehåller uppgifter om vem som handlägger ärendet. Inom 10 arbetsdagar ska du få besked om vad som händer med din synpunkt. 

Synpunkterna blir en offentlig handling som alla har rätt att ta del av. Detta gäller inte uppgifter som sekretesskyddas enligt lag.

Synpunkter och åtgärder rapporteras regelbundet till stadens nämnder. 

Så kan du lämna synpunkter
Lämna gärna din synpunkt digitalt via vårt synpunktshanteringssystem. 

Du kan även lämna synpunkter via telefon eller mejl till berörd tjänsteman. 

Lämna en felanmälan

Vill du anmäla ett fel som rör kommunens gator, parker, hamnar eller anläggningar? T.ex klotter, lekplatser, motionsspår, stränder, gatubelysning etc.

Så kan du felanmäla
Du anmäler enklast via följande länk: Felanmälan på webben

Om du använder Iphone använd den här länken: Felanmälan med Iphone

Är det ett akut ärende mellan 15.30-07.00 eller på helger så ringer du akutjouren på 0418-47 39 95.

OBS! Gäller din felanmälan vatten/avlopp eller el och fjärrvärme – vänder du dig till NSVA respektive Landskrona energi.

Skicka en kommentar om webbsidan till webbredaktionen. Har du en kommentar om bemötande eller om någon kommunal service skickar du istället en synpunkt.