Hantverket

I Hantverket finns en av daglig verksamhets affärer.

Hantverket är affären
där du kan köpa unika hantverk.
Sakerna du köper är tillverkade
av vuxna personer med funktionsnedsättning.
De har sin sysselsättning i någon av
Landskronas dagliga verksamheter.
Alla deltar i tillverkning utifrån sin förmåga.
Därför blir våra saker alltid helt unika.

I vår affär kan du också köpa småhjälpmedel
som gör din vardag lättare.
Du kan köpa förhöjningsdynor,
griptång,
sängklossar,
strumppådragare 
och glidlakan.

Du kan också köpa kryckkäppar, doppskor 
och isdubb till kryckkäpparna. 

Hjärtligt välkommen att handla hos oss.
Eller bara kom förbi för att titta
och låta dig inspireras.

Våra öppettider är

Måndag till fredag klockan 10.00-15.30
Lunchstängt 11.30-12.30

Har du frågor kan du ringa till Hantverket
på telefonnummer 0418-47 33 66

Skicka en kommentar om webbsidan till webbredaktionen. Har du en kommentar om bemötande eller om någon kommunal service skickar du istället en synpunkt.