Fixartjänster

Alla som har fyllt 75 år, eller har hemtjänst
eller insatser inom lagen om stöd och service 
kan få hjälp att byta lampor, 
hänga gardiner och annat.
Det kallas fixartjänster
och han som gör det kallas Fixar-Ibbe.

Kostar det pengar att få hjälp av Fixar-Ibbe?

Det kostar pengar att få hjälp av Fixar-Ibbe.
Har du inte hemvård kostar det
50 kr per gång. 
Har du hjälp av hemvården
eller insats enligt LSS kostar det ingenting.

Hur gör jag om jag behöver hjälp av Fixar-Ibbe?

Du kan ringa direkt till Fixar-Ibbe
och boka tid.
Telefonnummer: 0418-47 09 62.
Du når honom på måndagar och onsdagar
mellan klockan 08:00 och 10.00.

Skicka en kommentar om webbsidan till webbredaktionen. Har du en kommentar om bemötande eller om någon kommunal service skickar du istället en synpunkt.