Så kontaktar du kommunen

Kommunen arbetar för dig och alla andra
som bor i Landskrona.
Du är alltid välkommen att 
ta kontakt med kommunen om du
undrar över något eller tycker något.

Telefon

Du kan ringa till kommunens växel.
Vi hjälper dig att komma rätt.
Telefonnumret är 0418-47 00 00
Vi har öppet mellan klockan 08:00 och 17:00.
På lördagar och söndagar har vi stängt.

E-post

Du kan skicka e-post till kommunen.
E-postadressen är
kommun@landskrona.se

Brev

Du kan skriva brev till kommunen.
Skicka brevet till
Landskrona stad
Stadshuset
261 80 Landskrona

Internet

Kommunen har en webbplats på Internet.
Adressen dit är www.landskrona.se
Du är på www.landskrona.se just nu.

Besök

De som arbetar på kommunen finns i flera olika hus.
Därför är det bäst att du ringer först 
och berättar vem du vill besöka.
Då kan de som arbetar i kommunens växel berätta vart du ska gå.

Kommunens växel har telefonnummer 
0418-47 00 00 .

Skicka en kommentar om webbsidan till webbredaktionen. Har du en kommentar om bemötande eller om någon kommunal service skickar du istället en synpunkt.