Museum

På Landskrona museum finns både utställningar under en kortare period
och utställningar som alltid är där.
Det finns utställningar för både barn och vuxna.

Landskrona museum ligger på
Slottsgatan i Landskrona.
Det är gratis att gå in på museet.

Ibland är det aktiviteter på museet.
Det kan vara pyssel för barn
eller föreläsning.

I museets kalender kan du läsa om
vad som händer på museet.
Om du klickar på länken nedan
kan du läsa museets kalender.

Museets kalender

När är museet öppet?

På sommaren från juni till augusti
är museet öppet varje dag klockan 10:00 till 17:00.
På torsdagar har vi öppet klockan 10:00 till 20:00.

Från september till maj är museet öppet
tisdag till söndag klockan 12:00 till17:00
Torsdag klockan 12:00 till 20:00
Måndag är museet stängt.

Skicka en kommentar om webbsidan till webbredaktionen. Har du en kommentar om bemötande eller om någon kommunal service skickar du istället en synpunkt.