Den här webbplatsen använder tjänsten Talande webb för uppläsning av innehåll på webbplatsen.
Kommunen hjälper de som bor i Landskrona med många saker. Du kan ringa, skicka mejl, skicka brev eller besöka oss på Stadshuset.
Kommunen arbetar för dig och alla andra
som bor i Landskrona.
Du är alltid välkommen att
ta kontakt med kommunen om du
undrar över något eller tycker något.
Du kan ringa till kommunens växel.
Vi hjälper dig att komma rätt.
Telefonnumret är 0418-47 00 00
Vi har öppet mellan klockan 08:00 och 17:00.
På lördagar och söndagar har vi stängt.
Du kan skicka e-post till kommunen.
E-postadressen är
kommun@landskrona.se
Du kan skriva brev till kommunen.
Skicka brevet till
Landskrona stad
Stadshuset
261 80 Landskrona
Kommunen har en webbplats på Internet.
Adressen dit är www.landskrona.se
Du är på www.landskrona.se just nu.
De som arbetar på kommunen finns i flera olika hus.
Därför är det bäst att du ringer först
och berättar vem du vill besöka.
Då kan de som arbetar i kommunens växel berätta vart du ska gå.
Kommunens växel har telefonnummer
0418-47 00 00.
Denna webbplats använder cookies för att förbättra användarupplevelsen.
Senast uppdaterad av Johan Alsén
Skicka en kommentar om webbsidan till webbredaktionen. Har du en kommentar om bemötande eller om någon kommunal service skickar du istället en synpunkt.