Den här webbplatsen använder tjänsten Talande webb för uppläsning av innehåll på webbplatsen.
På Landskrona konsthall kan du titta på
konst och olika utställningar.
Konstverk finns också på
många platser utomhus.
Konsthallen ligger på Slottsgatan
i Landskrona.
Det är nästan alltid gratis inträde på konsthallen.
Men vissa utställningar kostar det pengar
att gå in på.
Ibland är det föreläsningar, visning av film eller visning av en utställning.
I konsthallens kalender kan du läsa mer
om vad som händer på konsthallen.
Om du klickar på länken nedan
kommer du till konsthallens kalender.
Konsthallens kalender
Tisdag till söndag klockan 12:00 till 17:00
Måndag är konsthallen stängd.
Denna webbplats använder cookies för att förbättra användarupplevelsen.
Senast uppdaterad av Josefin Garpvall
Skicka en kommentar om webbsidan till webbredaktionen. Har du en kommentar om bemötande eller om någon kommunal service skickar du istället en synpunkt.