Digitalt seminarium om offentlig upphandling 9 mars

Nu kan du anmäla dig till vårt populära seminarium om offentlig upphandling. Ta tillfället i akt och lär dig mer om hur du kan bli leverantör till Landskrona stad. Detta tillfälle är digitalt.

Landskrona stad upphandlar årligen varor, tjänster och entreprenader för närmare 1 miljard kronor. Vi vill gärna att våra lokala företag deltar i upphandlingarna och bjuder därför in till en informationsrik förmiddag där vi berättar om vad offentlig upphandling innebär och ger dig tips på hur du kan göra bra affärer med Landskrona stad.

Vi tar upp följande punkter: 

  • Upphandlingsprinciperna, LOU, på en övergripande nivå
  • Hur vi arbetar i Landskrona
  • Hur du kan ha koll på vilka upphandlingar som är aktuella
  • Exempel på upphandlingsprocessen, d v s hur du läser ett förfrågningsunderlag och skriver anbud
  • Vad som krävs av dig som leverantör utifrån vår arbetssätt och lagstiftningen

Föreläsare: Inköpschef Peter Ljungbro tillsammans med medarbetare från Landskrona stads inköps- och upphandlingsavdelning.

Tid: 8.30-11.30 

Seminariet är digitalt och du kommer får en länk i god tid före evenemanget. Vi använder oss av Teams.

Har du några frågor är du välkommen att skicka ett mail till oss på naringsliv@landskrona.se eller slå en signal på 0418-47 08 90.

Anmäl dig

Varmt välkommen!

Skicka en kommentar om webbsidan till webbredaktionen. Har du en kommentar om bemötande eller om någon kommunal service skickar du istället en synpunkt.

Senast uppdaterad av Annika Rundblad