Nyföretagarcentrum anordnar temakväll den 9 oktober

"Du måste vara i huvudet på dina kunder, annars är någon annan där."

Vad är ditt löfte? Vem är intresserad och har behov av ditt löfte? Framgångsrik marknadsföring och kommunikation är ofta en kombination av magkänsla hand i hand med medvetet planerande. Begrepp som varumärke, personlighet, position, målgrupp, kultur och självbild är kraftfulla verktyg för rejäl framgång i eget företag. Förutsatt att du vågar. Hur skall du göra?

Monica Kollert som är reklam- och kommunikationsexpert, kundpsykolog reder ut begreppen och ger dig insikter, redskap och handfasta råd du sent kommer att glömma.

Arrangemanget ingår i Näringslivsdagarna och är kostnadsfri. Obligatorisk anmälan på www.drivaeget.com 

Helsingborgs arena klockan 18.00.

Skicka en kommentar om webbsidan till webbredaktionen. Har du en kommentar om bemötande eller om någon kommunal service skickar du istället en synpunkt.