Kontaktcenter

Landskrona stads kontaktcenter är din väg in till Landskrona stad och gör det enkelt för dig att komma i kontakt med kommunen. Vi svarar på dina frågor eller vägleder till rätt person eller verksamhet.

Vilken hjälp kan jag få av kontaktcenter?

Vi hjälper till med allmänna frågor, ger information, upplysning, vägledning och rådgivning kring Landskrona Stads tjänster.

Vi hanterar även vanliga återkommande frågor, hittar rätt handläggare om du behöver mer kvalificerad hjälp och vägleder till information och självservice på stadens webbplats.

Oavsett ärende ger våra servicehandläggare dig information och vägledning som leder till ett snabbare svar på din fråga.

Kontaktcenter är till för alla invånare, besökare, företagare och föreningar i Landskrona stad.

Hur kontaktar jag Landskrona stads kontaktcenter?

Vi ger service via telefon, chatten på stadens webbplats och Facebook. Du kan också skicka e-post eller besöka oss på bottenplan i stadshuset. 

Chatt: landskrona.se

E-post: kontaktcenter@landskrona.se

Telefon: 0418-47 00 00

Facebook: Landskrona stads sida på Facebook

Besöksadress: Drottninggatan 7A, Landskrona

Skicka en kommentar om webbsidan till webbredaktionen. Har du en kommentar om bemötande eller om någon kommunal service skickar du istället en synpunkt.

Landskrona stads kontaktcenter  
Landskrona stads kontaktcenter

Telefon: 0418-47 00 00

E-post: 
kontaktcenter@landskrona.se

Besök: 
Drottninggatan 7
Landskrona 

Öppettider:
Måndag-fredag: 8.00-17.00

Senast uppdaterad av Hannele Piirainen