Den här webbplatsen använder tjänsten Talande webb för uppläsning av innehåll på webbplatsen.
På Parkgatan finns det tre grupper:
Cultus/Sensus
Vi arbetar med att stimulera sinnen.
Det gör vi både i grupp
och enskilt.
Datorgruppen
I Datorgruppen gör vi olika arbetsuppgifter på datorn.
Vi får beställningar från andra verksamheter
och tillverkar material till dem.
Det kan till exempel vara matsedlar
och scheman med bilder.
Hantverket
I Hantverket finns en av daglig verksamhets affärer.
Sakerna som säljs görs inom daglig verksamhet.
Hantverkets öppettider är
måndag till fredag klockan 10.00-15.30
med lunchstängt 11.30-12.30.
Har du frågor kan du ringa till Hantverket
på telefonnummer 0418-47 33 66
Denna webbplats använder cookies för att förbättra användarupplevelsen.
Senast uppdaterad av My Erdfelt
Skicka en kommentar om webbsidan till webbredaktionen. Har du en kommentar om bemötande eller om någon kommunal service skickar du istället en synpunkt.