Parkgatan

Parkgatan
På Parkgatan finns det tre grupper: 

Cultus/Sensus
Vi arbetar med att stimulera sinnen.
Det gör vi både i grupp
och enskilt.

Datorgruppen
I Datorgruppen gör vi olika arbetsuppgifter på datorn.
Vi får beställningar från andra verksamheter
och tillverkar material till dem.
Det kan till exempel vara matsedlar
och scheman med bilder.

Hantverket
I Hantverket finns en av daglig verksamhets affärer.
Sakerna som säljs görs inom daglig verksamhet.

Hantverkets öppettider är
måndag till fredag klockan 10.00-15.30
med lunchstängt 11.30-12.30.

Har du frågor kan du ringa till Hantverket
på telefonnummer 0418-47 33 66

Skicka en kommentar om webbsidan till webbredaktionen. Har du en kommentar om bemötande eller om någon kommunal service skickar du istället en synpunkt.