Den här webbplatsen använder tjänsten Talande webb för uppläsning av innehåll på webbplatsen.
När du eller någon i din familj blir gammal kan man behöva hjälp. Stadens äldreomsorg hjälper dig då.
Stadens äldreomsorg är till för dig
som är äldre eller har en funktionsnedsättning
och behöver hjälp.
Du kan få hjälp på olika sätt.
Viss hjälp kostar pengar och
annan hjälp är gratis.
På dessa sidor kan du läsa mer om
hjälp för dig som är äldre.
Har du frågor om äldreomsorg
kan du ringa till omsorgsförvaltningen.
Ring stadens växel på telefonnummer
0418-47 00 00 så hjälper dom dig
till rätt person.
Denna webbplats använder cookies för att förbättra användarupplevelsen.
Senast uppdaterad av My Erdfelt
Skicka en kommentar om webbsidan till webbredaktionen. Har du en kommentar om bemötande eller om någon kommunal service skickar du istället en synpunkt.