Museum

På Landskrona museum finns både utställningar under en kortare period
och utställningar som alltid är där.
Det finns utställningar för både barn och vuxna.

Landskrona museum ligger på
Slottsgatan i Landskrona.
Det är gratis att gå in på museet.

Ibland är det aktiviteter på museet.
Det kan vara pyssel för barn
eller föreläsning.

I museets kalender kan du läsa om
vad som händer på museet.
Om du klickar på länken nedan
kan du läsa museets kalender.

Museets kalender

När är museet öppet?

Tisdag till fredag klockan 12:00 till 17:00
Lördag klockan 10:00 till 17:00
Söndag klockan 12:00 till 17.00
Måndag är museet stängt.

Utökade öppettider i sommar 19 juni - 31 augusti 2018
Tisdag till söndag: 10.00 till 17.00
Måndag är museet stängt

Skicka en kommentar om webbsidan till webbredaktionen. Har du en kommentar om bemötande eller om någon kommunal service skickar du istället en synpunkt.