Den här webbplatsen använder tjänsten Talande webb för uppläsning av innehåll på webbplatsen.
På Landskrona museum finns både utställningar under en kortare period
och utställningar som alltid är där.
Det finns utställningar för både barn och vuxna.
Landskrona museum ligger på
Slottsgatan i Landskrona.
Det är gratis att gå in på museet.
Ibland är det aktiviteter på museet.
Det kan vara pyssel för barn
eller föreläsning.
I museets kalender kan du läsa om
vad som händer på museet.
Om du klickar på länken nedan
kan du läsa museets kalender.
Museets kalender
Tisdag till fredag klockan 12:00 till 17:00
Lördag klockan 10:00 till 17:00
Söndag klockan 12:00 till 17.00
Måndag är museet stängt.
Denna webbplats använder cookies för att förbättra användarupplevelsen.
Senast uppdaterad av Louise Jönsson
Skicka en kommentar om webbsidan till webbredaktionen. Har du en kommentar om bemötande eller om någon kommunal service skickar du istället en synpunkt.