Den här webbplatsen använder tjänsten Talande webb för uppläsning av innehåll på webbplatsen.
Barn och ungdomar som bor i Landskrona
ska få växa upp i trygghet.
Barn som har det svårt
ska få stöd och skydd.
Om du inte kan komma överens med dina föräldrarna om vad som är bäst måste socialtjänsten ta reda på
vilket stöd och hjälp du behöver.
De som arbetar på en skola måste anmäla till socialtjänsten om de tror att barn far illa.
Alla som tror att ett barn far illa kan ringa till socialtjänsten på telefonnummer
0418-47 36 80.
Den hjälp du kan få från socialtjänsten kan vara stödsamtal, kontaktperson eller kontaktfamilj. Hjälpen kan också vara olika former av vård och behandling.
Du kan också ringa till socialtjänsten för att få hjälp om du har problem i familjen.
Du kan få råd och stöd för barn,
vuxna och familjer.
Det kostar ingenting.
Ring till telefonnummer 0418-47 36 80.
Denna webbplats använder cookies för att förbättra användarupplevelsen.
Senast uppdaterad av Johan Agerblom
Skicka en kommentar om webbsidan till webbredaktionen. Har du en kommentar om bemötande eller om någon kommunal service skickar du istället en synpunkt.