VIKTIGT INFÖR SKOLSTART 21/22

Här nedan finner ni de blanketter och den information som beskrivs i sommarbrevet. De som berör alla elever kommer att finnas digitalt och godkänns också digitalt. Elever i behov av specialkost ombeds fylla i blanketterna som rör detta nedan. Sommarbrevet skickas ut per mejl i början av vecka 33. Om ni behöver hjälp med utskrift, hör gärna av er till skolan via mentor.


KLICKA PÅ >> FÖR ATT TA DEL AV INFORMATIONEN.


INFORMATION SOM BERÖR ALLA

SOMMARBREV FRÅN SKOLANS REKTORER:


LÄSÅRSTIDER:


SKOLTIDER:


SCHEMA:


FAMILJEPORTALEN:

Tänk på att kontrollera era kontaktuppgifter såsom mail och telefonnummer i Familjeportalen så att vi kan nå er, då vi hämtar våra uppgifter därifrån.
För mer information om Familjeportalen, läs nedan:
>>Familjeportalen 1.pdf
>>Familjeportalen 2.pdf

SKOLFOTOGRAFERING:



INFORMATION SOM BERÖR NÅGRA

SKOLSKJUTS:

Ansökningar om skolskjuts görs digitalt och ansökningarna hanteras centralt av Utbildningsförvaltningen.

Läs mer om skolskjuts >>HÄR.
Klicka >>HÄR för Ansökan om skolskjuts.

Avgångar skolskjuts (uppdateras innan skolstart)

>>Skolskjuts säkerhet 1.pdf


HÄLSOUPPGIFT:
Här nedan finns blankett att fylla i som ny elev på skolan eller om någon elev har förnyad viktig hälsoinformation. Lämnas till Skolsköterskan via mentor.
>>Förnyad hälsouppgift.pdf


SPECIALKOST:
Klicka på nedan länk för information till vårdnadshavare gällande specialkost:
>>http://landskrona.se/specialkost

Klicka >>HÄR för blanketter att fylla i gällande specialkost.
Följande blanketter finner ni då under fliken "Grundskola":
- Specialkost - Samtycke till personregister (krävs vid anmälan av specialkost)
- Specialkost - Anmälan om specialkost av medicinska skäl




Skicka en kommentar om webbsidan till webbredaktionen. Har du en kommentar om bemötande eller om någon kommunal service skickar du istället en synpunkt.

Senast uppdaterad av sandåkerskolan